poniedziałek, 1 września 2014

Zbliża się...

Jeszcze 4 dni i nasza rocznica. Jeszcze nie wiem co będziemy robić. Na pewno będziemy w domu i coś zjemy. Na razie jeszcze nie mam planu ale coś muszę ugotować, wina nie będzie ale na pewno zgrzeszę i wypiję cole. Nie wiem czemu ale uwielbiam ją a w ciąży wyjątkowo mi smakuje. Czasami sobie pozwalam i piję bo wiem, że jak urodzę nie będę je piła podczas karmienia. 
A jeszcze pytanko dla Was. Może macie jakieś fajne przepisy na kolację? Podajcie propozycję to może coś wybiorę. Czyta nas ktoś jeszcze bo sama nie wiem :D

5 komentarzy:

  1. Ja np zrobiłam na swoją rocznicę coś takiego http://kuchnialidla.pl/product/Makaron-farfalle-w-kremowym-sosie-z-lososia-wedzonego było pyszne :) nadaje się i na obiad i na kolację. Wszystkie składniki są w lidlu. Jak ktoś lubi łososia to polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawie wygląda :D ja nie mam blisko siebie lidla więc zostają inne sklepu ale na pewno się znajdzie :D

      Usuń
  2. Ja w ciąży z Gabi miałam takie dni,że po prostu MUSIAŁAM wypić chociaż jeden łyk coli, bo miałam straszną chęć na nią i aż mnie skręcało.

    Co do kolacji to ja kiedyś zrobiłam bardzo prosty ryż z warzywami i kurczakiem (gotujesz ryż, kurczaka kroisz w kostkę lub paski i posypujesz ulubioną przyprawą i dajesz na patelnię. Kolorową paprykę z kukurydzą dorzucasz do podsmażonego kurczaka, dusisz razem 15 minut, pod koniec wrzucasz ugotowany ryż i posypujesz ziołami prowansalskimi. Czasem dorzucam jeszcze brokuła, kalafiora lub marchewkę lub co innego jest pod ręką z warzyw). Nic wymyślnego i romantycznego ale mężowi strasznie smakowało i od tego czasu dość często to robię gdy trzeba szybko upichcić jakiś obiad.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak czasem jest :) ja też lubię takie proste przepisy a nie nic wydziwiającego, wiec zobaczymy co zrobię bo jeszcze nie wiem

      Usuń
  3. Ja czytam :)
    paula-moje-zycie

    OdpowiedzUsuń